Mina sidor

Support

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna din fiberanslutning från Borlänge Energi.

Mitt internet eller TV fungerar inte

Steg 1

Kolla driftinformation

Kontrollera om det finns någon aktuell driftstörning som kan beröra din fastighet

Steg 2

Kontakta leverantör

Kontakta din tjänsteleverantör och ta reda på om de har en aktuell driftstörning

Steg 3

Gör en felanmälan

Du ska alltid göra en felanmälan hos din tjänsteleverantör. De tar kontakt med oss om det behövs.

Litet barn tittar djupt in i en bärbar dator

Kom igång guide

Har du fått en ny fiberanslutning? Här kan du läsa om hur du snabbats kommer igång med din utrustning och skaffar bredbandstjänster.

Gå till kom igång guiden för stadsnät

Mogen kvinna sitter på golvet och lutar sig mot en röd soffa och tittar på en platta

Frågor och svar om fiber

Hitta svar på de vanligaste frågorna som våra kunder har om stadsnätet i Borlänge, tjänster och hur teknisk utrustning och fakturering fungerar.

Frågor och svar om fiber

Mitt internet är segt

Ta hjälp av hastighetstestet nedan för att se hur snabbt ditt internet är. Om du skulle få ett resultat som du inte är nöjd med så kontakta din internetleverantör.