Support
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna din fiberanslutning från Borlänge Energi.
Mitt internet eller TV fungerar inte
Steg 1
Kolla driftinformation
Kontrollera om det finns någon aktuell driftstörning som kan beröra din fastighet
Steg 2
Gör en felanmälan
Gör alltid en felanmälan hos din tjänsteleverantör. De tar kontakt med oss om det behövs.
Kom igång guide
Har du fått en ny fiberanslutning? Här kan du läsa om hur du snabbats kommer igång med din utrustning och skaffar bredbandstjänster.
Frågor och svar om fiber
Hitta svar på de vanligaste frågorna som våra kunder har om stadsnätet i Borlänge, tjänster och hur teknisk utrustning och fakturering fungerar.
Mitt internet är segt
Ta hjälp av hastighetstestet nedan för att se hur snabbt ditt internet är. Om du skulle få ett resultat som du inte är nöjd med så kontakta din internetleverantör.